Lista

En lista jag hittade hos Eva som jag gärna gör, gör den du också vettja!
 
Tre saker jag är bra på:
♦ Att vara kreativ
♦ Ha kontroll
♦ Vara social

Tre saker jag gillar med mitt utseende:
♦ Mitt ansikte
♦ Mina ben
♦ Mina bröst

Tre egenskaper jag gillar hos mig själv:
♦ Min kreativitet
♦ Min glädje
♦ Mitt civilkurage

Tre saker jag behöver jobba på:
♦ Mitt tålamod
♦ Min självkänsla
♦ Tankar är bara tankar

Tre saker jag är lycklig över:
♦ Att jag genomförde resan till Afrika.
♦ Min förlovning med min sambo
♦ Mitt jobb
♦ Min familj
♦ Mina vänner
♦ Min bil
Ledsen men det var omöjligt att sålla helt enkelt...


Kommentarer
Postat av: my

Roligt att läsa :D

Svar: Kul att du tycker det :)
Sandiiebelle

2016-08-31 @ 22:16:17
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sandiiebelle

En tjej med huvudet på skaft som gillar en väldig blandning av mode, inredning, spiritualitet, dans, musik och att diskutera världsproblem. Ni får helt enkelt se det mesta.




RSS 2.0